19. august folkens! Jeg driver å prøver klær :D

Reklame | Lady August Art

Hei på dere

 

For noen fine dager, tomatene gror, det regner litt og så kommer sola fram igjen. Det er perfekt temperatur for en vassete nordlending og dere…snart er det konsert på Krøsset i Oslo og vi gleder oss 😀

 

Vi har flere nye låter med oss og de er endel tyngre men vi elsker dem

Her er litt TikTok:

https://www.tiktok.com/@ladyaugust390/video/7253487840552586523?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7238874063577089563

In August TikTok:

https://www.tiktok.com/@inaugust.0/video/7251927660216061210?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7238874063577089563

 

Her er en av de nye låtene våre på Soundcloud:

Har akkurat begynt å finne frem litt klær til konsert, men det er som alltid litt vanskelig å bestemme seg

 

Sammen med oss på Krøsset spiller Invasjon, et dyktig norskt metalband

Her er de:

Fytti rakker’n han vokalisten har lunger 😀

 

Sist spilte vi med et metalgrowlband på Krøsset

og så varma jeg opp stemmen min sammen med vokalisten, GØY

Utrolig flinke folk, Råte <3

 

Trykk:

HER 

for å finne biletter

 

Håper dere alle har det bra og er klare for konsert og du…dette blir en vassete rockenatt 😀

CU og takk for besøket <3

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    1. WOW skikkelig rå og herlig musikk, en sånn jeg elsker å høre på når jeg kjører litt, bare litt, fort på motorveien 😉 Hadde vært så kult å høre på dere, men vet ikke om jeg kan for det skjer så mye i august. Hvem vet, plutselig så dukker jeg opp. Ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    2. Det er lurt at du forbereder deg tidlig. Så jeg er sikker på at du finner noe du kan gå med. Litt regn er tingen for alt som vokser. Har vært mye på farten i helgen fra Hamar i nord til nesten Tønsberg i sør. Men nå er jeg trøtt så det skal bli deilig med søvn. Ikke så ofte jeg kommer til drømmeland men jeg vil prøve på det nok en gang. Ha en fin aften….

      1. Ja mye som skal huskes, masse 🙂 Det er litt deilig med regn og enda deiligere siden vi opplevde den knusktørre tiden litt tidligere i sommer. Man setter ekstra pris på regn etter noe sånt. Håper du får sove godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg