En skikkelig god nyhet og en skikkelig dårlig

Hei på dere

 

Her går det sin vante gang som vanlig.

Denne uka skulle jeg begynne å jobbe litt ut mot butikker med frokostsettene. Det har ikke gått noe nevneverdig bra sålangt.

I 2 uker nå har telefonen klikka, dvs ingen hører hva jeg sier. Har sittet med lydvolumet på full guffe og ropt og fremdeles hører ikke folk meg og da hører jo ikke de butikkene man prøver å ringe hva man sier, så der har det gått skikkelig dårlig, i tillegg til at ingen venner har giddet å snakke med meg siden de ikke hører noe annet enn seg selv…skikkelig ensomt her om jeg skal si det selv.

Englebassen ba meg gå å bytte skiten siden det ennå er igjen på garantien, så jeg var klar som et egg for det, men siden jeg ble litt ensom ringte jeg Frodithsøs og det var mens vi snakka eller hun rettere sagt mens jeg prøvde å rope igjen at gitaristen sa:

Mikrofonen på telefonen din er helt sikkert fullstappa med smelta sjokolade…

(han har jo vært noen ganger oppi veska mi for å hente bilnøkler, og alle som har kikket oppi veska mi vet at det til alle tider befinner seg minimum en halv avtygd krisesjokolade)

YEY right, det bittelille hullet var fullstappa med smelta sjokolade!! Tror gitaristen er blitt synsk eller noe

Pirka ut mesteparten med en saks og vipps kunne Frodithen og jeg snakke igjen 😀

 

Så nå folkens er det bare å ringe, sitter klar her nå jeg. Alt funker igjen 😀

Føler meg så heldig for nå kan jeg ha kontakt med verden rundt igjen, var skikkelig kjipt her en stund

 

Har du opplevd at mikrofonen på telefonen har vært fullstappa av smelta sjokolade? (si: ja)

Noen ideer for hvordan man kan forhindre det uten å måtte ha to vesker (en til mobilen og en til sjokoladen)

 

Ha en fin kveld og tenker du at du skal ringe noen så funker telefonen min igjen altså 😀

 

CU <3

 

11 kommentarer
    1. Hi-hi, godt du fikk testet det ut på meg 😀 Jeg kjente jo sjokolade -lukta helt til Oslo gjennom røret:-D Ha-ha 🙂 Takk for praten søs,, det var skikkelig deilig med litt skravling <3 KLEMMERFLAT <3

      1. Hahaha har jo tatt sånn ca 30 telefoner og ingen funker men nå begynner ting å flaske seg 🙂 Tusen takk for praten, elsker å sitte og småsnakk med deg <3 Klæmmeflatflat <3

    2. Håper du har butikkene på kroken snart, det er tøft men kampen om kundene er stor. Heretter må du pusse tenner før du prater i telefonen, høres ikke noe særlig ut. Det ble regn og drittvær ute i dag mens i går bada jeg i skogen. Og det var deilig. I morgen skal jeg endelig få tatt leiligheten grundig. Mye jobb men det må gjøres inni mellom. Ha en fin dag.

      1. Hadde jo vært greit om de hørte hva jeg sa men nå, nå funker det igjen 🙂 Det er ikke tennene som er problemet men at mobilen ligger i veska og at det er sjokolade i veska sånn alltid og litt sol og vi har en liten katastrofe Herlig med bad i skogen, vi bada i sjøen i går 🙂 Så flink du er, skulle også tatt her men ryggen er litt dårlig, men kanskje jeg er bra i morgen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

      1. Var den? Jeg burde jo ha tenkt tanken for et helt halvår var bildene mine på blogg skikkelig dårlige, måtte låne annen telefon for å ta bilder for kameraet tok bare slike tåkebilder og det var fordi det var smelta sjokolade på linsa…

    3. Hehe …godt du fikk sjokoladen ut av mikrofonen.😁. Heretter må du spise opp hele sjokoladen. Ikke noe å spare på det.
      Få i deg hele, og ha en uåpnet på lur i veska😃

    4. hi hi ,ja mennene våre kjenner oss,det tror jeg gjelder dei fleste ektepar :=) men nei ,det er første gang jeg hører noen fått tett mikrofon pga sjokolade :=) jeg har jo ikke sjokolade i veskene mine jeg

    5. Hehe….den varianten har jeg aldri hørt om. 😂

      Har sjokolade i veska jeg også, men mørk sjokolade 70 %, så den smeltet sikkert ikke like godt.
      Dessuten har jeg fått kjøpt meg ny som har flere lommer og da legger jeg den for seg selv. 😉
      Godt gitaristen tipset deg om det da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg