Du vil ikke tro hva som skjedde her nå

Vi fikk et utrydningstruet dyr inn vinduet rett inn i stua

og det er andre utrydningstruede skrekkmonstret vi får inn på under 24 timer!

Jeg satt og chattet og ante fred og ingen fare såklart. Sitter man i sin egen stue med labbene høyt er det ikke mye som kan gå galt liksom, hvor feil kan man ta

gitaristen skvatt sånn at han kjørte beinet inn i bordet med et brak fra hinsides og hoppa opp i lufta og ut av sofaen og fikk tidenes blåflekk med en gang, noe usikkert om det er noen bein brukket ennå. Jeg derimot holdt nesten på å sette en sjokoladekule i vranghalsen. Shit happens

Fyttiskjiten, det der er den monstervepsa. Det hørtes nesten ut som et lite helikopter inne i stua, ikke rart gitaristen skvatt.

Utrydningstrua eller ikke, de måtte vekk sånn er det bare.

 

Den som sier det er trygt i sin egen sofa tar feil, jeg er et levende bevis på det.

Geithams, utryddningstrua sak…hvor uheldig går det egentlig an å bli, bare nevner det. Hva er sjansen for å vinne i lotto ? Akkurat det hender aldri meg men å få to ybersjeldne monsterveps inn i stua på under 24 timer…DET får jeg til liksom. Jeg burde fått førstepremien for uflaks.

 

Noen som vil ha geithams er det bare å komme, du kan få alle sammen.

Hvis du ikke synes veps er noe kult kan jeg love deg at denne saken får alle hår på kroppen til å stå rett ut, tilogmed der du ikke trodde du hadde hår.

Her kan du lese om skiten om du har lyst (jeg har ikke lyst):

https://no.wikipedia.org/wiki/Geithams

 

Nå er det slutt på uflaks her, i morgen blir en nydelig dag det er jeg nesten sikker på.

Foresten fikk migrene av det regnskapet i går så måtte ligge halve dagen i dag, heldigvis snakket jeg med en annen blogger, Elin i dag, og hun kan regnskap, snakk om å ha flaks 🙂 Hun kan jo alt liksom og så sa hun at jeg bare kunne spørre og sånn, føler meg som verdens heldigste 🙂 <3 Tusen, tusen takk Elin <3

Har du sett en geithams?

Får du vondt i hodet av ting du ikke vil gjøre og skjønner nix av?

 

Nå er det natt folkens, sove godt og pass opp for monsterveps <3

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. god morgen,ja nå fikk jeg iallefall dagens latterkule og det er jo bra :=) men stakkars folk,monsterveps,mener å ha hørt om den men aldrig sett den,såg en liten puslete i går når jeg og venninnenene mine satt ute i hagen og koste oss med lunch,var nok min nykokte plommesylte som lokket :=) får håpe dere ikke får flere slike monster på besøk da.Regnskap er ikke for mitt hode,da vi hadde melkekyr sendte vi inn regnskapet til en regnskapsfører,dei hvet du kan dette med tatt hi hi

      1. Moornings 🙂 Disse her var ikke noen puslinger kan man si, digre, fæle og dy skulle sett den kjeven på de der, død litt bare ved synet. Oh plommesyltetøy, digg 😀 Her ble det nix plommer i år, vet ikke hva som har skjedd men nesten alle plommene var skrukkete og brune og inntørka og så var det veps som spiste dem, vet du hva som kan være feil? Leste akkurat at et geithamsbol har ofte 700 arbeidere…..gidder ikke 698 slike inn vinduet her… Regnskapsfører er nok lurt, begynt å tenke på det samme. Ha en nydelig dag, her blir det grisevarmt i dag 🙂 <3

    2. Geithams har jeg hørt om men har neppe hatt besøk av de. Ikke alle som får besøk av slike skapninger – blir et minne for livet du helst ikke ønsket. Ellers skal jeg bestille noe fra deg igjen – men det blir siste gangen på meget lang tid. Alt hjelper. Regnskap er noe herk men det må til. Faktura må arkiveres, moms ditt og datt og mye rart. Man lærer av alt – man kan bli sliten av mindre. Håper du er frisk i dag. Ute er det sol og jeg har fri. Ha en fin dag.

      1. Mornings, vær glad for det, de er digre. Fikk inn bestillingen fra deg nå, skal hive meg rundt og få det pakket og i posten, tusen takk for bestilling 😀 Regnskap er ikke helt min greie, har litt selvinnsikt. Herlig med fri, kokos deg. Jeg liker best å pakke i min lille butikk og småpusle med tegninger og bilder men skal såklart ut i dag i finværet også 🙂 Tusen takk 😀

    3. Ingen monsterveps her inne heldigvis. Jeg har lukket vinduet. For det blir for varmt om jeg åpner det også. Så venter i det lengste. Uff, hvordan går det med gitaristen i dag? Og deg, og hodet. Har dere fått orden på regnskapet? Glad jeg slipper sånt, blir kvalm bare jeg skal begynne LITT med ting jeg ikke kan… 😛 God klem fra sofakroken.. <3

      1. Mornings 🙂 Lurt å lukke vinduene, de er nemlig kveldsaktive og liker lys fant jeg ut. Gitaristen sover ennå så det vet jeg ikke men bollen min er litt bedre heldigvis 🙂 Regnskapet er nok en kilometer jobb igjen før det er ferdig om det blir ferdig noen gang men Elin forklarer meg med teskje, det hjelper 😀 <3 Regnskap er noe skjiiiit. Tror vi er tvillinger, blir også kvalm og uggen. Går det bedre med deg søs? Stooor god morgenklæme <3

    4. Hei igjen du. Håper du har kommet deg etter vepsebesøket? Det er visst mye geithams i år. jeg har sett flere av dem her også, og de er digre. Men de “biter” ikke så lett da. Bare om man setter seg på dem!!! Egentlig en snill veps. Vi har hatt skikkelig veps her i år, flere hundre var det inne i veggen. Gjett om jeg er lei da! De surrer jo overalt, men nå er det verste over for i år. Hullet de bodde i, er tettet godt igjen.
      Alltid hyggelig å titte inn hos deg. Jeg har fulgt med her hos deg i sommer, men med et veldig dårlig nett, var det umulig å skrive noe som helst. Lykke til med fortsettelen av firma og koppesalg, sjokoladekuler og det hele.Klem til deg 🙂

      1. Nix møtte en til i dag tidlig. Disse to som kom inn var hyperaktive så tror vi hadde blitt bitt før eller seinere om vi skulle delt hus med dem. Tidligere har vi hatt flere vepsebol men i år er det ikke så mye, kanskje monstervepsene har spist dem? Ååå så koselig å høre 😀 <3 Vi har også hatt et skikkelig dårlig nett her hjemme hele sommeren så noen dager får man ikke åpna vg engang. Tusen, tusen takk og diger klæm tilbake og ha en nydelig fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg