Begge øya ble lekk som to siler

Det er sånn her i livet at noen ødelegger for andre, skikkelig.

Hva med å være litt grei med hverandre og respektere andres suksess? Burde ikke være umulig. Hver og en av oss burde gå litt i seg selv å tenke litt over hva vi gjør, måten det påvirker alle rundt oss.

 

Well jeg ble først lei meg og så etter det ble jeg litt sint og litt lei meg igjen

Alle som har nær tilknytning til meg vet at jeg setter min lit i å dyrke frem en premiesøtpotet. Jeg har plantet 3 og de får stell seint og tidlig og har tilogmed fått egen varmematte.  Det har tatt utrolig lang tid å finne helt uskadde søtpotet (sånn at de ikke råtner for det kan skje om de er skadet) Enda lengre tid tok det å få slips (utvekster på poteten)

 

Men tilbake til i går tidlig. Våkna og tredde meg på kaffemaskina. Øya var som to smale streker men i ene øyeviken fikk jeg et lite glimt av premiepoteten. FYmainskjiten!

Mens jeg har sovet, har en mus plassert den enorme stjerten sin på vamematta og gått løs på tidenes festmåltid, på PREMIEPOTETEN! :

Jeg nærmest skreik høyt!

Den kunne i det minste tatt en av de andre, men neida

Skal ut å kjøpe stålull og tette ethvert hull i hele huset for nå er det bom stopp. Kanskje kjøpe en søtpotet og legge ut sånn at den kan spise ute der musene skal bo.

Well well I dag er humøret bedre 🙂 Øvde med gutta i går og det var fantastisk kos som alltid <3

Og du, har fått opp en cayennepepper:

tomatene og paprikaen vokser:

OG den første ananasjordbærplanten har kommet opp :D:

Beskjære avokadotreet mitt for det var nesten samme størrelse som meg, så nå begynner det snart å lage sidegreiner og blir mer fluffy istedet for å bli en tynn stamme:

Det knitrer fra peisovnen og ute er det et hvitt tykt lag med snø. Varmen brer seg og og jeg nyter begynnelsen på en ny dag.

Krysser fingrene for at den musa pussa tenne før hun setta dem i premepoteten sånn at den ikke råtner.

Skal se om jeg får tak i steviafrø for vi tenkte å lage eget sukker 🙂 Spennende.

Har du planer?

CU og ha en fin dag <3

6 kommentarer
    1. Feller må til, for potetene må reddes. Stryk over syltevoks eller maling der musene har gnagd, så poteten ikke tørker ut. Denne klarer seg. Lykke til videre. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg