20. januar, nå er det krise nesten

Kjære dagbok

Nå er det krise her.

Du lurer sikkert på hvor jeg har vært siden jeg ikke har vært her eller nesten ikke på fb heller..

Alle som kjenner meg vet at noe er galt når jeg blir stille, right

 

Well det er 3 grunner for at jeg ikke har vært verken her eller der.

For det første vil gitaristen at jeg skal lære noen nye sangteknikker som er grisevanskelige

så da vet du hvor mye av tiden min blir av..

og så holder jeg på å male digre malerier siden jeg skal ha utstilling om ikke så alt for lenge (mars tror jeg)

 

og så den viktigste grunnen, er fordi jeg driver med og prøver å være mest mulig usynlig.

Har ikke funka så godt ennå.

 

Gitaristen har nemlig funnet ut at vi må bli i bedre form så han har setta varsel på finn.no

på alle tredemøller som dukker opp,

noe som ikke lover særlig godt kan jeg love for er det en

ting denne kroppen ikke liker noe særlig så er det å bevege på seg.

 

I dag kom vidundret hjem, større og mer avansert enn den før denne:

(meg som forsøker å være usynlig)

Vi har jo hatt slik mølle før og jeg brukte den også mest fordi noen mente det var viktig..

Tror jeg brukte den 4 minutter til sammen og det var de hardeste 4 minuttene i mitt liv og nå starter det på han igjen som vi sier i nord, har begynt å grue alt.

Den forrige mølla ble mest brukt som det største klesstativet jeg har sett, perfekt å kaste klær over i stedet for på gulvet:

Well well om du lurer på hvordan det går fremover så vet du jo det, derfor jeg nok er mer stille enn ellers, må få sydd meg en usynlighetskappe, spisebordduken funker ikke.

 

Ellers har jeg kjørt bil i dag siden englebassen skulle ha ridetime og siden det var pluss 7 grader og ikke fare for glatte veier,

så det gikk bra. Det som ikke gikk så bra var at det var mørkt. Liker ikke noe særlig å kjøre når det er mørkt og så er det noen som glemmer å skru av skarplysene, man kan bli forbannet for mindre, svir i øynene ennå.

 

Siden jeg ikke kjører så mye når det er mørkt, satte jeg på langlysene når jeg starta og før jeg begynte å kjøre, sånn at jeg skulle slippe å lete etter dem underveis på kjøreturen. Å drive å lete etter skarplysene under dachboardet mens man kjører med lommelykt er ikke særlig trafikkvennlig, jeg er ikke født i går.

Halvveis utgi kjøreturen kom jeg på at det er lurt å slå de lysene av når man møter folk eller andre biler, shit happens. Fikk starta både vindusviskerne og blinklysene før jeg fant riktig spak. Burde vært en stor knapp på rattet hvor det sto skarplys, hadde vært mye enklere.

 

Spinatjuicen i dag tidlig smakte skikkelig uggent, men ga en ph de fleste bare kan drømme om. Dro innom butikken for å få fatt i noe å blande den med for å gi en bedre smak, tok en frukt jeg ikke har sett før, en kilos stor papaya Tipper den gjør susen i morgen tidlig sammen med spinatblader.

 

Oi glemte å fortelle deg om kjøleskapkurvene jeg fikk i posten i dag, for å organisere kjøler’n, superfine:

Hvis du lurer på hva det er som ligger helt til venstre så er det en kilo papaya eller hva den het (håper den smaker godt)

Har du foresten lyst å se mølla? Her er den (sneik meg forbi gitaristen og tok bilde):

og akkurat nå ble jeg færska som vi sier i nord. Gitaristen kom forbi og spurte hva jeg driver med og da sa jeg at jeg blogget litt om mølla hans, og da sa han: “Vår mølle, vååår” ikke min”

Akkurat det lyder ikke særlig bra for dagene og ukene som kommer spør du meg.

 

Tror jeg skal finne en netflixfilm og ladde opp til de hardeste dagene hittil som er i vente. Hvorfor kan han helle rikke ha en sunn hobby som vinsmaking (æh, mente sjokoladesmaking) og gokartkjøring? Livet hadde kjentes så mye bedre da, det er jeg nesten bombesikker på.

 

Well CU, kanskje du ikke hører så mye fra meg fremover

og det er kanskje like greit? (si : neeeei)

 

Takk for besøket <3

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jo mer du bruker mølla, jo mer usynlig vil du sikkert bli 😉 For greia er vel kanskje å bli litt smalere og sprekere. Blir man smalere, kan man lettere gjemme seg bak ting, og når man blir sprekere, kommer man seg unna litt kjappere, så det er jo en vinn vinn situasjon, ikke sant? 😉
      Lykke til ♥
      Fine bokser til kjøleskapet også. Jeg funderer også på å skaffe noe lignende.
      Å kjøre når det er mørkt liker jeg dårlig nå for tiden. Synet mitt er ikke 20 år lenger, det er faktisk snart 52, og det er frustrerende det. Så jeg syntes du gjorde det bra jeg, tøff som kastet deg uti det 🙂 Og det gikk jo bra ♥
      Kos deg med Netflix eller hva du nå fant på for å lade opp 🙂

    2. Nå blir det vann på mølla når det gjelder trening i hjemmet. Og bra er det men ei slik mølle blir fort ei gedigen kleshenger trolig den dyreste dere har kjøpt. Men bruk den hva den er skapt for og unn dere noen friske vitaminer etterpå. Du kan jo montere et TV foran på mølla og koble til Netflix. Dermed kan du se på film mens du trener. Ha en fin dag.

    3. håper du ikke blir usynlig,vi kan godt få høre hvordan det går med den treningen :=) trening er verst den første uken,etter det har musklaturen vennet seg til nye bevegelser og da går det som en lek :=) lykke til med både trening og utstilling

    4. Lykke til med innspurt til utstilling. Det blir sikkert gøy. Ja, den treningen den treningen. Noen dager er jeg flink og andre dager ikke. Jeg har spøkt med å kjøpe en sånn tredemølle, men vil jeg bruke den tro? Ikke vet jeg. Jeg har slitt ut en romaskin, enda jeg ikke likte det. Jeg har stepp, i tilfelle det blir glatt ute og jeg ikke vil gå tur, men det er jo ikke glatt heldigvis. Fint du kom deg ut med bilen, for man må jo øve for å klare det der. Hurra for deg. Klem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg