Gjett en gang hva jeg nå har gjort!

Kjære dagbok

 

I dag ble dere nesten kvitt meg som vi sier i nord.

Holdt på å bli borte rett og slett.

Dagen har jeg mest brukt til sang og så skulle englebassen på ridetime.

Gjett der var det myyye hosting. Begynt å legge merke til alle som hoster nå.

Hadde med anitbak i lomma sånn at det luktet som en real fyllefest inne i bilen.

 

Om det hadde vært kontroll hadde jeg måttet ta stikk i fingeren og helt sikkert balansert på en slik rett linje som de må i Usa men det var ikke det som skjedde.

 

Oi glemte nesten å fortelle at kriselagret mitt med løk og gulrøtter gikk i vasken.

3 løk, noen hvitløk og 2 pakker gulrøtter, kjiper’n. Nå kommer jeg garantert til å sulte.

Løk i tett boks lager en gass som blir til kondens og som igjen blir til mugg. Hadde typisk den boksen på soverommet, ikke rart jeg har følt meg så mye bedre siste døgn, har nemlig ligget og pustet inn penicillin rett i lungene hele natta.

Lurer foresten på om jeg burde fortsette ettersom man må følge slike kurer helt ut og ikke avbryte?

 

Well var ikke det jeg skulle si, det jeg skulle si er at etter ridetimen så skulle vi jo ut i bilen og gitaristen hadde gått ut i forveien og varmet opp bilen (snillingen)

 

Jeg var midt i oppdateringa om koronaviruset og nesten helt inni bilen før jeg syntes at gitaristen så litt forskjellig ut fra det han hadde gjort for et øyeblikk siden.

men såklart gjorde jeg meg ikke noen dypere tanker om det ettersom bilen hadde både rett fasong, riktig farge og var oppvarma.

 

Englebassen dro meg vekk til slutt. Gitaristen derimot satt i en bil litt bortenfor og lo og så ikke ut til å ha noen problemer med at jeg hadde blitt med en helt annen hjem.

Han sa sånn: Ja da kunne jo han blitt litt oppdatert om det koronaviruset han også.

 

Gitaristen skal være litt takknemlig, for han er den nest etter meg som er mest oppdatert på det viruset her i landet og det takket være noen her 🙂 Nevner ikke navn.

 

Er ikke helt sikker på om det hadde vært så gøy å bli med noen jeg ikke vet hva heter engang, ikke sikkert han har noe småsnop heller…well, well Life is life

 

Synes forøvrig Norge er litt slappe på å prøve å begrense viruset når sant skal sies.

Og så er det rart at de ikke oppdaterer hva leger i Who har uttalt om alvorlighetsgraden for det er ikke mye som tyder på at det kun er en lett forkjølelse etter hva jeg har fått med meg.

Jeg har i alle fall trua på god håndvask, begrense smitteomfanget og plant poteter, masser av poteter. Når det er sagt så skjønner jeg ikke helt hvordan det der skal gå for ikke har jeg poteter og ikke får jeg så mye som en salat til å overleve…

 

Men du over til noe bra, Jan Thomas og drømmeprinsen, gjett nå skal jeg benke meg foran pc’n og kose meg litt og tenke på noe annet en liten stund.

 

Synes du Norge ikke tar dette alvorlig nok?

 

Husk på å prøve å kose deg litt ekstra

Tipper påskelagret mitt med marsipan er halvert i løpet av kvelden…og det er ikke særlig bra.

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

2 kommentarer
    1. Det er greit og ta sine forhåndsregler men det er fortsatt flere som dør av kreft og i bilulykker her i landet. Så vi har kontroll men det er greit med info. Norge tar dette alvorlig men dette glir over. Og jeg håper alt bli som vanlig igjen men det er noe man må huske på. Håper utstillingen din gikk bra. Ha en fin dag.

    2. hi hi ,hvet du jeg har gjort det samme,gått til feil bil og ville sette meg inn til en fremmed :=) fort gjort for alle biler har jo samme farge.
      Tenker egentlig ikke så mye på corona,jeg er jo mye godt alene her på bygda,ikke har vi butikk eller andre ting her ute heller,ikke kjører eg bil så smitten her er nok liten,men klart jeg tar taxi hver onsdag til fysioterapauten og trener,der kan eg bli smitta,fant frem en antibak nå og skal putte i veska mi så har jeg en liten beskyttelse :=)
      Kos deg og ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg