Sneak peak + og noen tanker <3

“What a happy little day” sa jeg til gitaristen da han våknet og da svarte han sånn her: “jajajajahja ja”

Det er noe eget og vidunderlig med å våkne og kjenne gleden over en helt ny dag man kan fylle

med fine små ting.

 

I dag fortsatte jeg å vaske litt. Har endelig skjønt greia. Man bare konsentrerer seg om et rom i slengen 🙂

Så enkelt og så effektivt og fort gjort <3

 

Fant disse bildene fra i sommer og når jeg lukker øynene er det nesten som jeg er der:

 

Rett nedenfor huset jeg bor <3

Når jeg bruker tiden akkurat i nåtid saner jeg mer. Hadde jeg hatt hodet fullstappet av tanker mens jeg var på stranda, hadde jeg kanskje ikke husket på nå hvor deilig det kjennes med solvarm sand mellom tærne og bølgene som treffer tåspissene på stranda

og lyden av båter som tøffer forbi <3

Jeg elsker sommeren men våren er enda finere for da har man den pluss hele sommeren, nesten som Kinderegg,

mange overraskelser og en godbit 🙂

Akkurat nå jobber jeg med å male mennesker, ikke lett men det er spennende og gir en god følelse i hele meg.

Å la former og farger flyte gjennom kroppen er en spesiell føles jeg verdsetter så

Så langt har jeg kommet men regner med at jeg kommer til å jobbe endel med det i ukene som kommer.

Det er så rart at vi er som antenner som farger og former går igjennom 🙂

 

Min store passion er jo disse litt mer morsomme tegningene I glass-serien og nå jobber jeg med denne Sneak Peak:

Brukte en hel dag bare på å tegne kullsyren og det sier jo litt men såklart er det morsomt når man blir fornøyd

Neste er sugerøret, figuren og stetten og så litt mer gjenskinn <3 Gleder meg ihjæl til det er ferdig 😀

 

Håper du har en fin fargefull dag kjære du  <3

Og selv om det er meldt snø, finnes solen et sted ute i universet og plutselig skinner den ned på deg

Cu og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

5 kommentarer
    1. Så viktig å være i øyeblikket uten dumme tanker. Gleder meg til å gå barbent på stranda igjen. Gøy med ansikter. Det er sp mange detaljer og ingen mennesker er like. Flink du. Klem😁

      1. Viktigere enn vi tror egentlig 🙂 Jaaa, det er så deilig med varm sand og sommer. Jeg skal bade nå og det gleder jeg meg til 😀 (varmer vann på vedovnen nå 🙂 Ansikter er jo ikke helt lett men det er egentlig bare nyanser og skygger. Du tegner jo folk og ansikter hele tiden så du har nok et tonn mer erfaring enn meg. Det er så morsomt å lære seg nye ting <3 Tusen takk fine du og stor god kunstnerklæm fra en kunstner til en annen <3

    2. Skal innrømme at det er ei stund siden jeg var innom bloggen din – men ble like glad denne gangen også 😉 Flotte bilder – og jeg må bare si WOW og bøye meg i støvet for de kunstneriske ferdighetene dine <3 Ha en nydeligvakker dag, da 🙂

      1. Så herlig å høre Helene <3 Det finnes små gleder overalt, gjelder bare å se dem og kjenne dem <3 Tusen, tusen takk ! <3 😀 Nå ble jeg glad 😀 Ønsker deg en farefull vakker dag kjære du og takk for besøket <3

    3. å så herlige bilder,og jeg formelig føler vannet og varmen jeg også selv om det her hos meg ligger masse snø ute,har vært ute og måket noen timer nå ,men det er fin trim :=)nydelige bilder,blir flotte disse

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg