Orangeri og updates <3

Reklame |

Hei på dere

 

Her går det fremover, skikkelig 🙂

Gitaristen er i perlehumør, dvs han begynte å kjefte høyt da delene ikke passet.

Noen ganger lurer jeg på om han tror at om han kjefter høyt nok så spretter delene på plass av seg selv?

 

Vi prøvde å få på gavelen, altså den øverste greia som skal holde hele taket. Akkurat det gikk ikke særlig greit

så vi måtte tilkalle hjelp, pappaen til gitaristen 🙂 Han kom som et olja lyn bortover hit 🙂

Og vipps når vi var 3 stykker gikk det som en lek Tusen takk for hjelp, det sparte ørene mine for endel gloser

Ikke det at jeg ikke tåler det for er ekte nordlending og vi har filter i ørene 😀

Det kommer til å bli så fint, grisefint

Etter det kom det noen forbi som syntes det så så lekkert ut, altså orangeriet vårt som de

kalte det og da begynte gitaristen nesten å synge ordet orangeri 🙂

Jeg begynner å tro at det skal få navnet: Galleri Lady August

Hva synes du om det?

 

Jeg har jo minibutikk ved veien og den går bra selv om det omtrent ikke er folk som går forbi, merkelige greier egentlig så

den største prosentandelen av de som går forbi må jo kjøpe 🙂 Og blir det et galleri kan jeg jo flytte bilder dit og så står de tørt om det kommer en regnskur i tillegg til at jeg får jo plass til masser mer av bilder enn oppe ved veien 😀

 

I morgen skal vi kosepusle mer med delene og få litt mer på plass, skikkelig digg å holde på med og så stresser vi ikke.

 

Nå sitter vi med beina høyt. Jeg har nemlig lagd i følge gitaristen og englebassen verdens beste pizza. Ingen Resturant som slår den bunnen og pizzaen sier gitaristen og han pleier alltid å være dønn ærlig og når sant skal sies så ble den superdigg Har fått skikkelig dreisen på deigen, den blir like god hver gang, eneste jeg mangler nå er en vedfyrt utepizzaovn 🙂

 

Men det var ikke det jeg skulle si, holder på med nytt bilde, faktisk 2

Hvem liker du best av nummer 1:

eller nummer 2:

Well nå må jeg løpe, skal faktisk fylle kaffikoppen ettersom det er labbahøyt-tid 😀

Håper dagen din har vært fin og tusen takk for besøket <3

og velkommen igjen <3

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Så koselig, med god pizza og framgang i et drivhus/galleri/orangeri…kjært barn og mange navn :). Jeg likte best bilde nr. 2, noe med komposisjon og mystikken. Jobber du på data?

    2. Fine bilder begge to men jeg liker nr 2 best. Dette går jo fremover til tross for haugevis av stygge gloser som neppe naboene har bedt om. Så det er bra at svigerfar kommer og hjelper. Han er sikkert en mann med god erfaring innen deler. Som du sikkert veit er livet og hverdagen delt opp i mange deler. Det er en utfordring man takler best når man er mange. Så lykke til videre med drivhuset. Mat er viktig så i går ble det pølser og på fredag thaimat på meg. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg