Og ingen har liksom fortalt meg det!

Kjære dagbok

 

Dagen begynte skikkelig dårlig. Eller først bra, et varmt bad.

Det var ikke før jeg skulle ut av badekaret etter den iskalde dusjen at jeg oppdaget

Tomt for rene håndduker …helt grisetomt

Gikk over til hylle 2 med små håndklær til å tørke fingrene og helt tomt der også.

Heldigvis har jeg en dullion vaskekluter så jeg berga meg…trodde jeg

 

Helt grisetomt for dem også!

Jeg hadde 2 muligheter

1: naturtørke av meg selv

eller 2: gjenbruk av et brukt håndkle

Eneste problemet med den siste var at jeg ikke huska hvilket håndkle som var mitt..

Shit happens, wellwell

etter det skulle vi i bursdag, jeg hadde bakt kake og den ble skjitgod sa Trond, eller han sa ikke skjitgod men han spiste 2 digre stykker og snakka så mye bra om den 🙂 Gitaristen ble litt furten fordi hans kake sist ikke smakte akkurat like godt, men det gikk over fort. Heldigvis for det for lørdager er det ikke lov å furte, foruten jeg da, for jeg har ikke lørdagsgodis

Tror du det blir butikketur nå eller?

 

Foruten det har mange trær liksom lagt seg over veien. Et på vei til bursdag men da tok vi en omvei og et nytt tilbake fra bursdag

Gitaristen kjørte under det enda det lå over veien i 60 grader sånn at greinene liksom tok i taket på bilen, gjett jeg ble litt redd eller.

Mest for å få treet i hodet dernest for å få alle strømkablene inn i bilen ettersom det eneste som holdt treet fra å falle var noen strømkabler som så ut til å ville ryke(heldigvis hadde vi vinduene igjen) Men vi overlevde så du trenger ikke rope jippi for jeg kommer til å fortsette å blogge en stund til 😀

 

Etter vi kom hjem har jeg gjort ingenting, dvs jeg har tørketromla håndklær og sett på YouTube og det var her jeg oppdaget feilen jeg har gjort. Og ingen har fortalt meg det heller!

Du vet jo om du blør litt i tannkjøttet så har jeg liksom alltid trodd at man skal være litt hard på labben når man pusser for å liksom raske opp i munnen, well dette er feil. Man skal pusse sånn skikkelig forsiktig.

Ettersom jeg er litt ekstra redd for å få slike lommer i tannkjøttet som gjør at tennene løsner pleier jeg alltid å spørre tannlegen om hun ser noen slike, heldigvis har hun ikke gjort det til nå, ikke så mye som en antydning 😀

 

På youtube oppdaga jeg en oppskrift på hvordan få en fresh munn og sunn og sånn så nå skal jeg prøve en oppskrift (må bare handle inn det jeg trenger først som nellikspiker, sesamolje tror jeg det var og gurkemeie

 

Her er oppskriften jeg fant, tror det er en gammel indiansk oppskrift eller noe og slike ting liker jeg å prøve ut:

 

Liker du å prøve ut nye ting som du tror kan fungere?

Tror den antibakterielle virkningen av nellikspiker er gull og gurkemeie skal jo vær bra det også og så sier han i videoen at tennene blir hvite også. (litt usikker på det gurkemeien er nemlig skikkelig nikotingul)

 

Nå må jeg løpe, husk å kose deg <3

CU og takk for besøket <3

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg koser meg …med sjokolade 🙂 Mørk, med blåbær. Skikkelig sunn. Ikke noe tannskylling her nei, det er jo ikke noe godt. I morgen drar jeg og Karidansen til Gøteborg 🙂 Gleder meg 🙂 Klemmer <3

      1. Så bra, jeg liker både sjokolade og blåbær, dog lys sjokolade 😀 Nå har jeg testa tannskyllet og det var en alternativ opplevelse men jeg skal fortsette noen dager og sjekke det ut såklart 🙂 Jaaa så det der, masse god tur til dere, skal dere være lenge? Klæmme <3

    2. Kjempekoselig å lese om hvordan dagen din har vært. Jeg blødde fra tannkjøttet, men begynte å bruke tanntråd og pirkere, og da gav det seg.

      Liker å prøve nye ting som jeg tror kan hjelpe ja. Sist da jeg hadde betennelse i en tann skyldte jeg munnen med ingefærvann, og det døyvet smertene.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk og nå har jeg prøvd tannskyllegreiene også, kjøpte nellik på butikken sammen med litt sjokolade 😀 Tanntråd skal være bra men jeg har sånn skyllemaskin så jeg behøver ikke tanntråd sier tannlegen min 🙂 Ingerfærvann er sikkert dunder det også kan jeg tenke meg 😀 Tusen takk og good lørdag til både deg og kattene <3 klemme <3

    3. jeg tok fotbad en gang,fikk oppskrift på en fotsalt som skulle være bra for det meste,gurkemeie var en av ingrediensane,vel da jeg var ferdig med fotbad såg det ut som att jeg gikk rundt med gule sokker på føttene og dei hadde eg på noen dager :=)
      Godt du fikk tørket deg da :=) og godt dere kom dere fram og tilbake etter selskap,skummelt ute nå om dagane,min mor satt i drosje i går,dei kom ut for et snøras,men ble ikke tatt,en annen bil ble tatt men det gikk bra med den sjåføren også

      1. Hahaha ja det kan jeg tenke meg, jeg ble helt gul rundt hele snuta nå når jeg testa hahaha Englebassen sa at man kan jo bare tørke seg med hårføneren eller dopapir, hun er ikke født i går hun liksom 😀 Såpass, snøras altså! Hjelpemeg så skummelt, godt det gikk bra <3 God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg