Note til meg selv:

  1. Husk på at det som finnes inne i hodet ikke nødvendigvis samsvarer med det utenpå!

 

AU, og fyttiskjiiiiiten. Har så vondt at jeg hyler høyt hver gang jeg må bevege en muskel.

 

Selv om man føler seg sånn okay så er det ikke sikkert man er det. Det erfarte jeg i går.

 

Har ligget og aua og offa (som vi sier i nord) på sofaen hele dagen

og jeg hyler når jeg må på do eller trenger noe munngodt.

Har foresten sett den der “16 ukers helvete” og jeg kan jo love at

det der er jo peanøtter i forhold til hvor trent jeg er blitt.

 

Ta for eksempel i går da vi trente. Jeg bestemte meg for å trene rumpa litt (ettersom den er paddeflat)

sånn helt på slutten av treninga i går. Tenker jeg går for å forme den som en liten sprettertrumpe 🙂

 

Englebassen er jo ekspert så hun la frem endel øvelser og så gjorde jeg dem, akkurat slik som hun.

Kom igjennom alle sammen helt uten problem, problemet kom i dag og til de grader.

Måtte rulle ut av senga og det sier LITT!

 

Riktignok pleier englabassen ha en dullion kilo mens hun trener de øvelsene,

jeg hadde nix kilo, gikk for en plan greie

 

Hadde måttet ringe 113 eller brannvesenet for å få meg ut av senga hadde jeg gått for vekter i tillegg, bare nevner det.

(Gjenbruk av bilde fra dengangen jeg var sprek)

Gitaristen har mobbet hele dagen, hele og så ler han sånn at han rister. DET er ikke mye pent når

noen har vondt. Tror englebassen kjefta litt på ham (takk Sukkertoppen min)

 

Well well I morgen er det trening igjen, mandager, onsdager og fredager. Er det like vondt i morgen tror jeg at jeg går for å trene tyggemusklene litt, har nemlig bunkra opp med marsipan og sjokokuler 😀

Har du vært skikkelig støl?

Hva hjelper?

 

Nå må jeg gå, eller ligge å se film og håpe at noen snart skal til kjøleskapet og at

de kanskje kan ta med noe leskende god drikke i en kopp 🙂

Ps: skal du begynne å trene så begynn forsiktig!

 

CU og takk for besøket <3

10 kommentarer
    1. dette hørtes kjent ut ,ja jeg har vært så støl,det værste du gjør når kroppen er slik er å legge deg eller bli sittande i en stol,det beste du kan gjøre er å gå en tur ,en rolig tur da går det fortere over

      1. Mornings 🙂 Ja det er vondt. Jeg la meg rett ut på sofaen, det var så vondt. Tror ikke jeg hadde klart å gå i går men i dag er jeg litt bedre. Takk for tips 😀 OG ha en super dag <3

    2. Jeg har akkurat lagt ut et innlegg nå på mårran, fordi jeg er så støl at jeg ikke kan bevege meg omtrent. Og det er UTEN å ha trent… Har bare vasket huset liksom…Det ser litt 😛 God “bedring” søs 😀

    3. Ja, det er lurt å begynne forsiktig, men det er lett å ikke fortsette sterkere!!!! Om man kjører på, så kjenner man i hvert fall at det er muskler der, som kan jobbes med. Det beste for treningsverk er å fortsette det. Litt rolig en dag, og så full gass igjen. Det sier jeg, som slett ikke er så flink lenger, men jeg jobber med saken. Først må jeg spise opp julegotteriet! Klem:)

      1. Mornings 😀 Klarte ikke ta det litt rolig, tok det helt rolig og plasserte kadaveret på sofaen i hele går 🙂 I dag er det bedre men s er det full gass etterpå igjen puh. Kos deg med julegodts, ps: jeg måtte kjøpe litt mer for her var det helt tomt 🙂 God klæm <3

    4. Trening er bra så tenk i de baner. Ikke slit deg ut men husk at trening er mangt. Sitter her og hviler beina mine men det går bedre med de nå. Har funnet ut at desto mere jeg peller på såra desto lengere tid tar det til jeg blir bra. Må vaske opp snart men da har jeg stolen like ved. Håper du har det bra, sparer strøm og har masse positive ting rundt deg. Ha en fin kveld.

      1. Ja du har helt rett 🙂 Hørte legen min snakket om at de bruker en medisinsk honning på sår som ikke vil gro. Har du hørt om det? Tusen takk, fikk strømregninga så neste måned tror jeg vi går for hodelykt. Ha en fin kveld Helge 🙂

    5. Hihi, har vært utsatt for det der ja…. lønner seg å begynne pent, men det er jo lett å glemme! Håper du har kommet deg litt til idag da! Klem <3

      1. Har du? Ja da vet du hvordan det er. Var så vondt i dag også men jeg trente armene og ryggen litt så i morgen gjør sikkert hele kroppen vondt men da er det heldigvis treningsfri 😀 Satser på å bli menneske igjen til helga 🙂 Tusen takk <3 ha en super kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg