Nå har jeg gjort det!! Klipte av alt håret!

 

Hei på dere

Noen av oss er mer påvirkelige enn andre og jeg tilhører “noen” Det innså jeg i dag.

Håret har jo drevet og løsna så i dag på vei hjem bare hoppa jeg i det, satte meg i stolen og sa: klipp det vekk.

 

Har vært og klippet hekk og fiksa litt hage hos englebassene i noen dager. Vi har spilla diskgolf og spist nydelig mat og så har vi vært på natt-trening på treningsstudio. Kjørte full pakke og avslutta med trappemaskina:

Å trene når det nesten er natt er digg og spesielt med englebassene <3

Hjemme trener vi også:

I morgen er det joggetur og styrketrening, gruer alt til den joggeturen.

Denne kroppen er liksom ikke bygd for løping, just saying. Nok om det, i dag tidlig ble jeg medlem av korte frisyrer på Facebook, akkurat det skulle jeg ikke gjort for vipps satt jeg i frisørstolen og vipps var håret vekk.

Ble ca sånn her:

angra med en gang.

Gjorde det på vei hjem fra englebassen. Kan love deg at gitaristen kjente meg ikke igjen da han kom for å hente oss.

Heldigvis sa han sånn her(mens han lo): det er bare hår

og heldigvis for det.

Det er jo kjipt når håret liksom ikke gidder og sitte fast i topplokket, skjitkjipt. Ikke fant legen ut hva som var galt heller så jeg tror jeg skal google og finne det ut selv.

Kan ikke si at jeg elsker den nye sveisen, men heldigvis er det jeg som ser den minst, siden jeg ikke har for vane og drive å se meg i speilet 🙂 Noen fordeler skal man ha hahaha

Sånn ble det:

neida ble sånn:

Well folkens life is life, det kan alltids ha vært værre <3

Oi glemte helt å fortelle at englebassen tok ansikts-spa på meg <3 <3 <3 anbefales, holdt på å sovne det var så deilig

18 kommentarer
    1. Ramlet inn her, for mister mye hår selv, av. diverse grunner. Den frisyren er jo kjempeflott til deg! Går ikke med mitt myke, glatte, pinnestrie hår.
      Skjønner godt det er kjipt å klippe seg, men hadde jeg fått ditt resultat, hadde selv jeg vært fornøyd 😊

      1. Gjør du også? Skikkelig kjipt men heldigvis er det ikke beina eller noe man behøver mye 🙂 Tusen takk <3 Mitt hår er mykt, glatt og stritt også + det er tynt Ble ikke fornøyd men himla deilig å dusje nå, hårvasken tar 3 sekunder hahaha 😀

    2. synes du kledde kort hår ,husker jeg gikk på ungdomskulen og ønsket meg kort hår ,mamma sa nei ,så jeg gikk til ei som klipte i et friminutt en dag ,og min mor var rasende ,men den dag i dag har jeg ikke angret ,liker det korte best ,har prøvd å la det vokse et par ganger men ender med å klippe det kort igjen :=)) du skal se du også vil trives med kort frisyre når du venner deg til det

      1. <3 Tusen takk, venner meg nok til det. Kort hår er jo så superenkelt å vaske og så slipper man den hårstrikken hele tiden 🙂 Skjønner deg godt <3

      1. Var i Oslo i dag, tenkte ringe deg men så ble det frisøren siden englebassen ville dit, ellers hadde jeg nok hatt lengre hår og kaffekopp sammen med deg <3 Tusen takk søs <3 <3 <3

    3. Sånn blei det og du blei fin!
      🙂

      Du er jammen flink å trene – og jeg sitter bare og tenker at nå må JEG jammen skjerpe meg 😀
      klem

      1. Tusen takk, tar nok litt tid å venne seg til sveisen men hårvasken var yberdigg 😀 <3 Bare å hoppe i litt trening <3 Ha en super dag fine du <3 klæm

    4. Det der kledde deg. Så flinke dere er. Er en treg start på ferien for min de. En natt i ei hytte på Fagernes camping er det eneste hittil. På veien opp med 3 timer i buss som var full av folk tetta wc seg så det lukta klokkakk i hele bussen. Den ble stengt ca 1 mil før Fagernes. Vel hjemme nå og hjemturen gikk på samme måte men uten tett do. Må vel klippehåret selv for det blir nokså varmt og gå med slikt tjukt hår som jeg har. Skal klippegress hos mine foreldre i morgen og bli oppdatert. Ha en fin dag.

    5. eg har jo hatt et digert hår i mange mange år, men etter eg ble syk i 2018 og operasjon og masse medisiner i 2019 falt likssom det av baller – og vaskemaskinen var full og eg måtte klippe sokker og truser fra hverandre pga hårknuter, da måtte eg og klippe av alt- det verste var at det ble nesten helt gjennomsiktig på meg, som om håret mistet alt farge og var ikkje engang grått, men sånn glass. Da det endelig begynte vokse ut igjen ble det mørkere, men ikkje lenge etter falt det av masse igjen, så klippet igjen så ut som hun der tegneserie figuren i fantastisk 4 med sånn stram bolle klipp – og fordi eg har krøller med kort hår så be det veldig rart, flatt på en side krøller på en annen så eg så litt ut som eg alltid gikk litt i vind fra Nord. Nå har eg sånn inkjevetta lob som eg hater, får meg til å se ut som min egen mor, dvs ikkje MIN mamma for hun var så vakker, men gammel mener eg. eldre enn eg føler meg,for eg er jo fjortis…., Så eg har bestemt å gjøre som ungdommen og klippe meg sånn wolfcut , 80s here we come -sånn hår hadde eg på 80 tallet og eg vil finne færre lange hår i teen, i kjøleskapet i munnen når eg sover, og på hundene. og du ble KNALL FIN, fy så gøy du var med sånn kul cut <3 Låw ju beibe

      1. Ååååh ja vet, du har slitt så mye med det der <3 <3 <3 Fineste vennen <3 Ikke noe gøy, faktisk skikkelig kjipt, men kort hår funker dudnerkrutt og det er superenkelt å vaske 🙂 Og DET passer bra for utedusjen som varmes opp av sola er kommet! HURRA Oh tuuuuusen takk fineste deg og stooor god klæm <3 Gla i dæ <3

    6. Så fin du ble med kort hår, du kledde det godt 🥰 Flink til å trene er du også, og gir meg litt dårlig samvittighet for at det går litt tregt med meg. Har en unnskyldning, ettersom jeg sliter med en betennelse i skulderen som ikke vil bort.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg