Menn finner alltid på de riktige tingene å si + updates

Kjære dagbok

I dag var en usedvanlig vond dag å våkne til.

Selv om det er favorittdagen og greier.

Var jo å trimma i går, ikke allverdens trim men jammen kjentes det i dag

Våkna og kunne ikke bevege en celle i kroppen uten at jeg nesten hylte i smerter, snakk om å bli støl!

Gitaristen kom såklart med oppmuntrende ord:

Jeg vet ikke hva det er med menn og ord, de finner liksom aldri de riktige tingene å si.

Hadde kanskje vært så mye bedre med en dame, hun hadde sikkert sagt sånn: staaakars deg, ligg helt i ro så skal jeg lage en kopp kakao med krem og tappe i et varmt bad til deg mens jeg maserer tærne dine

Well well, kom meg ut av senga og over til sofaen det var litt av en bragd. 2 timer senere kommer englebassen dansende forbi….dansende nesten! Hun trimma også, akkurat det samme som meg!

 

Tror gitaristen kan ha litt rett uansett hvor lite jeg egentlig liker det…og så er han jo den beste jeg vet også 😀

 

Well well Har meditert og tatt kalddusj og pusteøvelser, det kommer jeg til å fortsette med <3

 

Holder på med bildet mitt foresten, meg som maler nå for litt siden:

Jeg elsker å male, dette bildet er med akrylmaling og så tipper jeg at jeg går over siste del med oljemaling.

Det er noe magisk med en glødende måne hengende over havet som jeg elsker <3

Gitaristen er på tur i dag så englebassen og meg skal ha kosedag, bare gjøre ting vi liker.

Jeg maler litt og fyrer i ovnen og hun gjør de tingene hun liker best og etterpå

skal vi ha taco og jeg skal lage favoritten min, tacoostesmørbrød 😀

 

Her er genseren min foresten, står litt fast oppe ved halsen

 

så jeg begynte på en arm (armer kan ikke være så vanskelige som halser:

Og du foresten, tenkte kanskje å lage en adventskalender i tynt treverk, en sånn man kan skjære ut med en skarp kniv

Har bestilt balsatre for det får man i løvtynne biter. Her er førsteutkastet på kalenderhusene:

Litt usikker på om jeg skal skjære ut vinduer, hva tror du?

Tenk 24 små handlagde hus som er malt for hånd, DET kan bli tidenes koseligste kalender 😀

 

Nå skal jeg male litt mer, hva skal du i dag?

Passer du på å fylle litt gleder inn i hver eneste dag?

 

CU og takk for besøket <3

 

8 kommentarer
    1. Noen ganger så er det bedre med “rett fra levra” enn Dakal Dei! Egentlig den beste oppmuntring for å fortsette å trene skrotten tenker jeg. For stølhet blir jo ikke så ille etter hvert – om vi trener jevnlig? Flott, oransje måne!😊

      1. Ja det er nok rett, selv om jeg ikke liker det. Vi skal trene onsdager, fredager og søndager, men i dag hylte jeg da jeg skulle ut av senga s onsdag neste heldigvis hahaha Tusen takk Kari <3 Goood søndag. Holder på å brette litt klær og skal ha middagsgjester i dag, digg <3

    2. hi hi ja mannfolk er mannfolk men huttetu om det hadde vært omvendt,mannen som låg der med verk over det hele :=)
      strikke genseren blir kjempefin,halsen strikkes alltid tilslutt når armane er på plass,da tenker eg du får det til uten problemer ,jeg har faktisk laget hjemmelagde pølser i dag :=) av hjort og gris

      1. Ja ikke sant 😀 Oh det der med at man strikker halsen sist var godt å høre 😀 <3 Var innom bloggen din, jammen kan du mye, pølser av alle ting, Flinka <3

    3. Ja, sånn er det her også. Men noen ganger trenger jeg visst et “spark bak” for å komme i gang!!!! Men i dag har jeg mest lyst på kakao med krem og bare kose meg. Hva jeg gjør? Jeg tegner og koser meg med det, etterpå skal jeg se over noen tekster og så er det middagen da. Dagene går unna.
      Tror det kan bli en finfin kalender. Du trenger ikke vinduer, da blir det et sånt moderne uttrykk, men vil du ha nostalgi må du ha vinduer selvfølgelig. Gleder meg til å se resultatet! Klem 🙂 Nydelig bilder igjen forresten! 🙂

      1. Oh kakao med krem er bare sååå godt! Høres ut som du har full kontroll på å lage fine dager 😀 <3 Veldig usikker på det med vinduer eller ikke ennå, men holder litt på og koser meg 😀 Tusen takk fineste deg <3 Nattinatt nå hopper jeg i kassen ) <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg