Koselige bilder til å ha på enhver vegg :)

Reklame | Lady August Art

Kjære lesere,

tuuusen takk for masse tilbakemeldinger på forrige blogginnlegg <3 Dere er bare best!

 

Nå har jeg gjort bildet ferdig og noen flere til:

Bilder som kanskje minner oss om hva som virkelig betyr noe i livet.

Det første bildet :”Happiness isn’t something you find, it’s something you create” – “Lykke er ikke noe du finner, det er noe du skaper.” Dette budskapet minner oss om at lykke ikke alltid er noe som ligger utenfor oss og som vi bare kan finne, men heller noe vi kan skape i hverdagen vår gjennom små og store handlinger. Bildet er en påminnelse om å være til stede i øyeblikket, og å sette pris på de viktige tingene i livet.

Det andre bildet viser en ung pike som gir en blomst til en person som ser ut til å ikke ha det så bra. Teksten på bildet lyder: “Å gi fra hjertet koster ingenting, men betyr alt” – et budskap om hvor viktig det er å gi av seg selv uten å forvente noe tilbake. Det å gjøre en liten gest kan ha en stor effekt på en persons dag. Det er ofte de små tingene som gjør den største forskjellen i livet vårt.

 

Det 3. bildet jeg har tatt med i dag er gladbildet mitt. Jeg har det på veggen bare fordi det gjør meg glad <3

Jeg vet ikke hva det er med hun som er så glad selv om det regner og er grått, selv paraplyen lyser opp :):

Bildene kan fåes innrammet i rammer som er ca like stort som et A4 ark og er perfekt å ha som en påminnelse på veggen din eller på skrivebordet ditt. De vil minne deg om hva som virkelig betyr noe i livet og inspirere deg til å skape lykke og glede i hverdagen din.

 

Bildene er d.g.a. noe som betyr at de er lagd i begrenset opplag så de er noe som ikke alle har på veggen. Perfekt gave til deg selv eller noen du er glad i <3

 

Takk for at du tok deg tid til å lese dette blogginnlegget, og jeg håper du liker de nye bildene mine <3

Ha en fantastisk dag videre!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg