Kondisjonstrening + update

Hei på dere

For en dag.

Starta med å kjøre et tilhengerlass med røtter på søpla.

Jeg vet ikke hva som er galt men jeg må liksom vekke englebassen for å si at jeg drar, hver gang..

Tror det henger igjen fra englebassene var små. Akkurat som jeg er redd for at de skal våkne og ikke finne noen hjemme og bli redd. Jeg burde jo begynne å skjønne at når de er godt over 20 så behøver man ikke vekke og si i fra mer, så jeg skreiv en lapp:

Sist måtte jeg love å kun vekke henne om vi skulle på noen spennende butikker og søpla var ikke en av dem.

Var litt usikker på om jeg skulle gå inn på rommet og lime den på innsiden av soveromsdøra men så kom jeg på at det går under det med å vekke og det hadde jeg jo lover å ikke gjøre

 

Gikk bra i alle fall

Etter det planta jeg melonfrø fra en melon jeg kjøpte på butikken, veldig spent på dem 🙂 og så var det kondisjonstrening

  1. dag i dag. Skulle jogge 10 sekunder og gå i 2 minutter
  2. Siden vi er så spreke jogget vi 20 sekunder og gikk i ett minutt (legen min skal ikke komme å si at jeg er slapp i fisken flere ganger)

Halvveis i dagens løype:

Behøver ikke ord til det bildet men jeg var sliten ja

Kom oss hjem til sist selv om englebassen mente joggingen min nesten var på stedet hvil

og så ble det styrketrening og nå er jeg trent (kan nesten ikke løfte armene engang.

I kveld kommer andre englabassen og min kommende svigerdatter, Hurra

Og så har de lagd italiensk pizzadeig som har hevet i 2 dager! Den skal være helt fantastisk god

Gleeeder meg 🙂 Gitaristen skal marinere biff til å ha oppå 🙂

 

Blir yberkos med besøk <3

Utenom det har jeg begynt å flytte planter ut av stua og inn i drivhuset og noen har jeg begynt å herde til de skal plantes ut i andre halvdelen av mai.

Nå må jeg løpe, skal skrive smørbrødliste til legen min, skal nemlig til han i morgen 🙂

 

CU og takk for besøket <3

4 kommentarer
    1. Jogge i 10 sekunder – rolig start men kan økes med 20 sekunder hver dag. Sjekk kondis.no som er en fin sak for de som vil trene litt men det er mange tips på nette. Bra at dere har kommet i gang med slike vaner. Jeg tar sykkelen til jobb men av og til blir det moped. Men trim trenger alle. Handling kan være deilig men farlig på en gang, men det er greit hvis man trenger noe. Men selv så kjøper jeg etter behov og ikke etter lyst. En sjelden gang blir det en turne for visakort fra Rusta til Dressmann via ARK og Intersport. Nå koker potene som bare det så nå kan jeg snart steike fiskekaker. Pizza er bra og godt bra at hjemmelaget smaker best. Ha en fin kveld.

      1. Vi jogget 20 sekunder og så 1. minutt gåing på rundturen vår. Tenker ta den en gang i uka kanskje 🙂 Du er flink som sykler 🙂 Kos deg med middagen og ha en fin kveld 🙂

    2. Du kommer deg til våren sier alle til meg, men nå er det jo vår!!!! Godt du tar med hele lista til legen i morgen. Håper du får mange kloke svar da. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg