Kjære dagbok

Reklame | Lady August

Mest av alt er jeg flinkest til å se de små lyse sidene, så da jeg så bloggen min med dag 1 og dag 2 og

dag 3 ble jeg nesten litt syk i humøret, derfor bestemte jeg meg for å kanskje ikke ha den dag-greia mer, gjelder nemlig å holde på humøret. Og med de fordoblingene hele tiden er det nix bra for topplokket, topplokket trenger nemlig å inneholde litt mer bra enn dårlig for å fungere best <3

Det er jo ekstra viktig når ting ikke går så bra for da trenger man det mest <3

I dag har jeg ligget mest på sofaen, litt slækk form, men med en Paracet så begynte tøflene å fungere

Alle fire i matlaging nå. Gitaristen og største englebassen lager lavkarbobrød av egg og ost og masse kebabkjøtt med dressinger mens jeg og minste englebassen skal ha pizza, italiensk pizza

Det er supergodt 😀

Foresten du, har det vært et supertilbud på reise til nordItalia som jeg ikke har fått med meg eller? Virker som halve Norge liksom var der samtidig..

Wellwell

Kvalitetstid, ikke mye slår det.

3 pizzaer og masse lavkarbo til gutta

Foresten du, i morgen åpner min første utstilling på Hurum Galleriet klokken 12 00

Supertilbud på frokostsett, kun der denne måneden og så langt det rekker

Der finner man oljemalerier (store) og d.g.a. bilder, Kruseduller og frokostsett + at selve butikken har masse fint <3 Velkommen

 

Nå er det labbene høyt og finne noe koselig å se på.

 

Riktig så god helg alle sammen og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Det er nok lurt å fokusere på de litt hyggeligere tingene ja 🙂
      Og jeg ante ikke at det var så in å reise til Nord Italia i vinterferien. Jeg har vært der, men det var i sommerferien for mange år siden. Og da fantes ikke Corona viruset 😉
      Masse lykke til med utstillingen ♥ Jeg skulle gjerne gått dit, men det er litt langt å reise.
      Nyt helgen fine du ♥ Klem ♥

    2. Fint å glede seg over små fine ting <3 Vi skal ha pizza i dag ..men ikke Italiensk..sånn "vanlig" hjemmelaget <3 Spennende med utstilling..håper du koste deg med det.. Klem og fin kveld til deg og dine <3

    3. Håper det går greit med utstillingen du har i helgen. Masse folk og mye salg håper jeg. Pizza er godt, av og til kjøper jeg en pizzabit fra Narvesen. Et godt lite måltid er det. Nå skal jeg ut en tur før jeg finner puta når jeg er hjemme igjen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg