Jeg er så heldig!

Hei på dere 🙂

I går var guttene innom og spilte inn i studio, vi digger de nye låtene vi jobber med nå. Melodiøse, tunge, suggerende rytmer og til tider en nokså uslepen vokal på toppen hahaha det kribler i magen så GØY er det.

Var så glad i går at jeg ikke fikk sove, det sier litt 😀

 

Nok om det, i dag våkna jeg til sol, ahhh hvor mye bedre kaffen smaker når sola skinner om kapp med smilet. Ekornene satt og venta på frokost og ett av dem er så tamt at det spiser av hånda. lykke

 

Jeg har nevnt det før at det ble litt kaos her med alle plantene inne og enda værre når alt skal prikles og få egne potter. Aner ikke hvor mange hundre potter det blir i stua men det blir mange.

Siden gitaristen er litt sensitiv på uorden, har jeg klekka ut en plan. Man kan nemlig ikke plante 1000 planter og så regne med at ting går seg til…jeg er ikke dum heller, så i dag var planen klar; hyller

 

Det smarte er at jeg behøver starthyller inne i stua fra februar til mai og fra mai behøver jeg hyller i drivhuset, så jeg kan bare flytte de ut av stua senest i mai. Foresten når flytter dere ut planter i kaldt drivhus?

Hyllene er i plast så de tåler vann og så er de 5 etasjer noe som vil si at jeg fikk lagd en ekstra reol med 4 hyller av delene som ble igjen. Den har jeg satt inn i drivhuset alt

Jeg bruker skobrett til å ha plantene på

Det er så deilig å få tingene på stell, jeg blir glad inni hele meg og når jeg ikke trodde dagen kunne bli bedre….så ble den enda bedre. Jeg fikk tidenes fineste genser av Kristin:

Det ble favoritten med en gang, jeg tror jeg elsker den genseren. Hvordan er det mulig å være så snill! Tuuuuusen takk <3

Kommer garantert til å bruke den hele tiden, kanskje når jeg sover også 😀 Gitaristen syntes jeg ble så fargerik og fin 😀

men dagen stopper ikke der, sjekk hva mer jeg fikk:

Nydelige grytekluter og klut <3 Nydelig ! Største klemmen til deg Kristin <3

Er superfint med firkantmønster <3

 

Om du tror dagen min slutta der så gjorde den ikke det, skulle tro jeg hadde dyrka firkløvere 😀

Sjekk hva som kom i postkassa nå:

Nye joggisser.

Ikke mye slår å bytte ut vintersko med nye joggisser på våren.

Og så kom bok jeg har venta på; Hakkespettboka:

Av en eller annen grunn så husker jeg at jeg tenkte da jeg var sånn 7-8 år at har man bare Hakkespettboka så kan man alt i hele verden og man kan klare seg uansett….Well livet forandrer seg litt når man legger på noen år. “Lær å lage telefon av to pappkopper og en hyssing”….. sier ikke mer

 

Ha en super dag og fyll på med noe godt <3

 

6 kommentarer
    1. 😆 eeelsket Hakkespettboka da jeg var 6-7. Godt minne, det! Skulle ikke forbause meg om den er et sted innerst, bakerst på bokrommet 😏.
      Så mange fine gaver 🤩! Nyt følelsen 🥰.
      Gitaristen får da så mye god, ureist mat. Må da være verdt en liten periode uorden 😉.

      1. :DDD jeg også og så kom jeg på at den må jo være genial å ha i så usikre tider som vi lever i, men ble litt i overkant overrasket over hva jeg mente var viktig å kunne som ung ikke gjelder helt mer hahaha Den er jo genialt fin <3 Enig. Ja nyyyyter, tusen takk fine deg <3 Enig 😀 Gooood helg <3

    2. For en fantastisk genser!! Jeg har akkurat vært og kjøpt meg gul kjole i dag. Tror gul er den fineste fargen jeg vet. Og det er ikke bare fordi det er påske 😀 Og med DET fine mønsteret da. Kristin er snill! Skulle gjerne hatt KLOA i den genseren selv 😀 Kos deg masse søs <3 Jeg skal til Sverige mandag -onsdag, skal jeg kjøpe noe til deg? 🙂 Klemmerflat <3

      1. Ja ikke sant 😀 Det er noe eget ved gult, liksom en sånn gladfarge. Gratulerer med ny kjole søs <3 Ja Kristin er supersnill 😀 <3 <3 <3 Det er bare å rope ut for Kristin driver og lager og selger gensre, masse fint 😀 Oi det var jo mange dager i Sverige, på hyttetur? Jeg har jo sluttet med alt nesten så det er ikke mye å ta med for min del men tuuusen takk for at du spurte <3 <3 <3 Stoooooorklæmmen til verdens beste søs <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg