Hevnen er søt, nå trenger jeg litt ekstra hjelp her

Kjære dagbok

Nå er det i gang igjen, huskrigen.

Det startet med vannkrig som varte en hel sommer, helt til utpå vinteren og hageslangen frøys til is, etter det ble det syltestrikk-krigen og den slutta nesten aldri.

Hver gang man gikk forbi et hjørne så kapoff hadde man en syltestrikk i stjerten

 

Etter det ble vi voksen og slutt med kriger, inntil for litt siden da jeg skulle begynne å snøbade. Første turen ut i snøen med fullstendig sjokk da kadaveret kom i kontakt med den iskalde jækelskapen så hører jeg “klikk” noe som betydde at jeg var ute under iskaldsnø og gitaristen hadde låst ytterdøra og sto inne i kjøkkenvinduet i varmen

(meg under snø)

Jeg bedyret hevn med en gang, men såklart er ikke det så lett for gitaristen er alltid på vakt, inntil i går kveld

(meg som er over gjennomsnittet fornøyd med dagens innsats)

Gjett en gang hvem som tok hevn eller 😀

Meg

 

For å gjøre historien kort.

Vi har fått ringeklokke (av største englebassen) med kamera og lyd så jeg kan sitte i

sofakroken og snakke og se hvem som er utenfor og så tar den opp med en gang noe beveger seg.

 

Nå har det seg slik at det går rykter om at det er en stor villsvingalte i skogen bak huset sammen med både gaupe og elg så noen er litt ekstra på vakt for tiden når han skal fylle vann og sånn på kvelden.

Her er hva som skjedde, jeg satte på lyd (sånn at jeg kunne snakke om jeg ville ut av ringeklokka rett fra mobilen min, men jeg hadde i stedet for å snakke sittet og øvd på villsvingalltelyd og sånn gikk det:

 

 

Men du, ikke sikker på om jeg burde gå i dekning en stund fremover for gitaristen kommer garantert til å hevne seg.

Han kan i enkelte tilfeller bli litt æh småfurten og da blir det nok hevn.

Synes du at han ikke burde hevne seg? (si: at han ikke burde det er du grei og du kan godt si det til han også siden jeg tror det hjelper)

 

Nå må jeg løpe, guttene rauser inn her til IA-øving og det er alltid GØY

 

CU og takk for besøket

 

 

 

7 kommentarer
    1. Ikke god han derre gitaristen..jammen bra du fikk skremt ham litt..hehe.. 🙂 Supert bilde av deg i snøen..best at ikke døra er låst etter et sånt “bad”..Gitaristen har gjort nok ugang..så ikke mere hevn fra ham.. Kos deg med øving <3

    2. Du er jo en ekspert når det gjelder snøbading. Huser jeg ikke feil lagde du en video av deg selv der du badet i snøen. Og den snutten der ble jo kjøpt opp av etter-anna-selskap som skulle seende den på TV. Stemmer ikke det? Og er det snutten blitt sendt på TV? Du tar knekken på gitaristen og feirer det hele med snop. Lykke til. Har nettopp spist pizza som jeg ringte etter. Ikke likt meg men syns jeg fortjente det i dag. Det er snart mandag og det kan man feire på en torsdag. Men før det er det helg. Ha en fin kveld.

    3. For en lyd!! Herlig 😀 Bra med litt skremming 😀 Flere måter å skremme DEG på da. Men jammen har han vært litt fæl med å stenge deg ute 😮 Hm…Villsvin ja… er han redd for de søte små villsvinene :-D? Hils! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg