Hei på dere

Ligger sånn rett ut nå, ryggen har slått seg skikkelig vrang men i morgen gidder jeg ikke mer da får den være bra igjen 🙂 Fikk alt på en gang nå, bihulebetennelse, ryggen og på toppen migrene fra en annen verden. Likegreit at alt kom på en gang så slipper jeg å fordele det utover så mange dager. Skal man være syk så kan man ta alt med en gang så slipper man etterpå, lurt 🙂 Tar en reprise på åpningsfilmen min på vlogen jeg har startet så lenge

Takk for at du kom innom

Her er den videoen altså:

 

Noen flere som er syke ? (si: nei)

God sommer <3

 

CU <3

2 kommentarer
    1. Håper du er bedre i dag. Alle dager er ikke like. Bra at det kom regn i natt er meldt super supervarme til uka. Her er jeg i gang med dagens første kaffekopp og jeg er klar for dagen. Ha en fin dag.

    2. Huff så strasig 🙁 Men like greit at alt kom på EN gang da selv om det er tøffe tak…………. Ønsker deg god bedring og at migrenen forsvinner sakte men sikkert og du får en herlig dag <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg