Hårklipp på videochat! Dag 40

Kjære dagbok

 

Ny dag på sofaen. Ryggen blir sakte bedre, veldig sakte. Det viktigste er at den går i riktig retning.

Fordelen med å ha startet andre uka på sofaen er at jeg har lyst til alt, tilogmed å rydde og DET sier litt.

 

Starta dagen med videochat da Frodithsøs ringte. Kjempekos, vi har planlagt å avtale neste gang og lage oss kosekaffe og småsnop og kanskje et wienerbrød eller 4 sånn før vi starter cafechatten, lurt hva? Har begynt å glede meg alt.

 

Etter en kosesamtale med søs snakket jeg med nesten alle jeg er glad i så det ble jo endel samtaler

og så spiste jeg siste rest av den ostekaka uten ost og fyttiskjiten den er god, eh var god:

Bildet tatt før jeg spiste siste stykket

 

Prøver å klemme englebassen hver gang vi går forbi hverandre også, viktige saker spør du meg. Nesten sånn at jeg har abstinens på klæmmer etter disse koronatiltakene.

Kjenner du at du savner en skikkelig god klæm?

Kanskje er det ett år eller to før den vaksina kommer….det ER leeeenge uten klæmming. Nesten så jeg begynner å mikse i hop en vaksine selv snart.

Well well

Det blir jo mye kos men nå begynner jeg å skikkelig lengte etter å være ute i hagen og plante litt og

drikke kaffe med en melkeskvett i på trappa og kanskje noe munngodt, nei helt sikkert noe munngodt.

Jeg satser på at i morgen r en fin dag til det 😀 Foresten vi hadde de søteste rådyret jeg har sett på lenge rett ved huset, faktisk bare en meter eller to fra huset. Den hadde helt hvit stjært og små horn med pels på 🙂 Finingen <3 Englebassen filma den men får jo ikke lagt den her uten en youtubeopplastning og det er dumt.

 

I går ble det hjemmebakt italiensk pizza og det ble det i dag også og nystekt brød, digg

Nå ringte den største englebassen for litt psykisk støtte, for han måtte klippe seg og da er det jo greit å ringe  på videochat

(ligger i sofaen ennå siden det er beste stillinga for ryggen, derav dobbelhaka)

Klippemaskin og videochat, det er tingen. Gjett gitaristen sprang etter popcorn og minste englebassen satt klistra

me hakeslepp  Alle ville ha med seg hvordan det gikk. Nesten som Big Brother sa gitaristen og han hadde nok litt rett  Englebassen var jo litt nervøs for hvordan sveisen kom til å bli men såklart beroliget jeg ham siden det nok er et år eller 2 før vi går ut blant folk igjen kanskje og da har alt vokst ut igjen 🙂

Det ble veldig bra faktisk så det der kan jeg jo anbefale (bare å ringe så guider vi deg igjennom klippen)

Penger spart er det jo også.

 

Har du klippet deg selv noen gang? Ble det bra? Har du planer om å klippe deg selv snart?

 

Nå er det labbene høyt, nei det er loppekassen og søte drømmer.

Cu og drøm vakkert fine du og takk for besøket <3

 

6 kommentarer
    1. Når alt blir normalt igjen er det lang kø hos frisøren og hos tannlegen. Folk spiser snop hver dag og beveger seg lite nå om dagen. Må sette på sommerdekk på sykkelen min siden i dag, ellers må jeg besøke jobben litt. Få oppdateringer om hvem som er syke, når vi skal jobbe fremover osv.. Det er fortsatt noen som jobber, er heldig jeg som kan på en måte henge på der. Håper ryggen din blir bedre fort, blir kos med kaffekos med frodith. Ha en fin dag.

    2. En spennende dag hos dere 🙂 Men du, hvorfor kan dere ikke legge filmen med rådyret på YouTube da? Du hadde en kanal der? Hm.. Jeg skal ut på tur i dag 🙂 Møte søstern vår 😀 Klemmer <3

    3. trodde dei som er i samme familie og i samme hus kunne klemme,jeg klemmer mannen hver dag eg :=) ja det blir nok å gjøre for frisørene når dei får åpne opp igjen,eller så må mange lære å klippe selv hi hi ,lurer på om jeg får langt hår før jeg får gå til frisøren igjen,sånn kake som du laga kaller vi fromasjkake,da legger vi bare svissrull i bunnen og opp etter kantene,verdens beste kake :=)

    4. For et herlig innlegg. Jeg ble sulten også!!!! Kake, pizza!!!!!
      Jepp, må klippe selv når det ikke er en frisør å oppdrive. Jeg har gjort det mange ganger, så det skremmer ikke meg. Klipper både lugg og lengde om det trengs. Men det var jo lurt med en video for å vise andre om det går an å ha det sånn!! Kanskje du starter frisørsalong på nett nå framover. God bedring med ryggen og klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg