Full slåsskamp!

Reklame | Lady August Art

Hei på dere <3

 

Nå er jeg tilbake i gammel rutine. Åpnet luke 2 ett sekund over tolv, kjentes deilig å være tilbake,

liker ikke plutselige forandringer nemlig 🙂

 

I går kveld lagde jeg noen nye Kruseduller som jeg liker så godt allerede og her er de:

Synes du en av dem passet spesielt til meg eller?

Det er nok flere enn meg som skjønner verdien av litt munngodt for nå er jeg i gang og

lager en haug som skal ut herfra og inn i nye hjem. Folk sier de blir glade av Kruseduller og alle vet at nå mer enn før er glad en bra ting å ha <3

Kan bestilles på facebooksiden min på fb og du trykker: Her

 

Well well over til noe mer viktig.

Var på vei ut i morgenkåpa som vanlig i dag tidlig før hanen hadde våkna og greier,

med tøflene satt på full gass og gjett der var det sultne ekorn.

De satt og venta som en haug nyoptrekte hakkespetter. Kommer til å bli grisedyrt det her.

De spiser nesten en hel stor isboks med frø hver dag.

 

Men i alle fall i dag ble det lurveleven i leiren! De begynte å krangle gammelerik, full slåsskamp.

 

Her investerer vi i kamera og ledninger og og nyoppussa utedo for å kunne streame live

julehygge og bedagelighet og julefreden og roen til hele verden

og så ryker de i tottene på hverandre som klin gærne galninger

Kan ikke si at det var noe særlig idyll når sant skal sies, så jeg gikk inn med humøret dalende for å fortelle gitaristen hvem som

holder på å ødelegge hele julestemninga.

 

Gitaristen sa at ekornene bare viser en god gammeldags førjulsstemning,

akkurat likt som det er i de tusen hjem når høytiden kommer, full slåsskamp og uenigheter!

 

Kanskje er det sånn at ekorn er som mennesker, de blir litt ufine i høytidene akkurat som oss?

 

Pleier du å bli ufin i høytider? (regner nesten med at det blir ingen svar på den der haha)

 

Jeg pleier i alle fall ikke bli ufin, kanskje litt mer kranglete hvem vet.

I alle fall om noen har spist opp marsipangrisen min og når vi snakker gris..

Det gikk skikkelig feil her hjemme. Kjøpte en haug med marsipangriser i julegave.

Jeg burde jo ha lært til nå liksom men neida. Har spist opp alle, så til alle dere som skulle få gris,

sorry shit happens. Nok om det, gidder ikke legge meg ned å deppe pga en liten glipp, alt for vondt i magen til det likevel.

 

Men du det jeg tenkte er jo at vi må jo greie å redde julefreden og i alle fall i år siden det er ekstra trist pga den fordømte koronaen.

Hva tror du om å lære ekornene litt folkeskikk eller ekornskikk?

Jeg kan jo litt barneoppdragelse ettersom jeg har hatt noen, barn altså.

Gikk for den der oppdragelsen: “gjør hva dere vil, men ha folkeskikk” og jeg tror det funka. De virker skikkelig bra alle barna, skikkelig <3

 

Kan bare stå ute når de har fått mat og rope litt når de begynner å bli litt ufine,

tror det kan funke for en gang måtte jeg rope litt på gitaristen og det likte dem ikke, Dem ble musestille og satt bare å kikket på meg.

 

Tror du vi klarer å få skikk på kranglefantene?

Tror du det blir live-tv med full slåsskamp?

 

Oi nå må jeg gå, skal hjelpe englebassen med hennes middagsdag. I dag står det på menyen falaffel med ruccola og myntesaus

Tror på en måte jeg har hatt dårlig innvirkning på kostholdet her i huset for falaffel med tannkremsaus høres alternativt ut, selv for meg.

Kryss fingrene for at jeg overlever og er det godt skal jeg rope det ut, så kan du også få oppskrifta selv om jeg tviler bittelitt uten å være ufin hahaha

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Kanskje ekornene hadde julebord og da blir kanskje innimellom litt slåsskamp. Slikt noe passer seg ikke på tv. Jeg kjenner ikke ekorn så godt men de kan sikkert ha en dårlig dag de også. Håper det er fred der inne nå og at ikke fortsetter med slike ting. Ha en fin dag.

    2. jeg hvet att noen mennesker blir sure og i dårlig humør når dei er sultne ,men blir blide igjen straks dei har fått mat :=) jeg hvet også att hann dyr slåss for å vise hvem som er sjefen ,når det er klart blir det fred i leiren ,men der bør bare være ett hanndyr :=)
      Jeg kunne kjøpt et helt lass med marsipangriser for her er det bare jeg som spiser dem ,
      Jeg skal svare ærlig på det med krangling her i huset ,vi krangler aldrig,da mener jeg aldrig :=) nei det er vi for gamle til hi hi

      1. Ekornene er blitt skikkelig runde, så jeg tror ikke de er sultne, bare veldig glad i mat. Åh! Ett hanndyr altså, hvordan ser man hvem som er han og hun? Jeg har alltid et hemmelig marsipanlager 😀 Krangling er oppskrytte greier så det er ikke noe å trakte etter heller 😀 Freden og roen , det er tingen det. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg