Endelig kom drivhuset!

Reklame | lady august art

Hurra, i går kveld når det var blitt skikkelig mørkt kom drivhuset <3

What a happy little day 😀

Så i dag tidlig laddet jeg skravlemaskina klar til innsats. Du vil ikke tro hvor mange deler et drivhus kan ha

52 sider med tegninger og deler og forklaringer

Tippa at gitaristen kom til å fyre løs med mange nye gloser men neida.

Han sier at vi bare skal kose oss og skru det sammen og ikke stresse, god plan spør du meg 🙂

Han sa kun to stygge ord, det ene var gamperæ..a og det andre får jeg ikke lov å si på blogg.

Da kan man kalle prosjektet for vellykket kan jeg love

Snakker nemlig av erfaring hahaha

Vi har deler helt fra kjelleren og helt bortest på tomta

Gjett en gang at jeg fikk litt småpanikk en stund, ettersom det var så mange.

Men til nå har alt gått som smurt, alle delene er merket kjempegodt og tegningene er bra.

Nå er det litt pause ettersom englebassen og gitaristen trener og da kan jeg jo blogge litt

Har butikken åpen mens vi holder på og det kommer folk forbi og handler også og da er det bra å være i nærheten

Må nok lage noen bilder til og fylle på for nå ser det litt tomt ut:

Men nå er det kaffi i en kopp i alle fall

Oi nå glemte jeg at plommene er modne, må løpe og hente noen, vent litt

Sånn:

skal nemlig lage plommekombucha og da trenger jeg litt plommer. Kan du tenke deg noe særlig bedre enn plommebrus?

Det må jo være digg og sunt er det visstnok også 😀

Kanskje blir det pærebrus også siden treet er så fullstappa av pærer at det nesten knekker:

Jeg tror jeg kommer til å digge pærebrus faktisk

Skal foresten ta en iskald dukkert etterpå oppi her:

Woy det er digg, ligge og padle litt rundt og se på stjernehimmelen <3 Jeg elsker det rett og slett og etter det et varmt kveldsbad inne og så under dyna med candycrushen Life is wonderful <3

 

Skulle vist deg bilde av middagen i dag men jeg har ikke bilde, får det kanskje etterpå. Fantastisk god mat som englebassen sto for i dag.

Deilig å holde på å skru drivhus og så blir man ropt inn til deilig middag <3 Jeg føler meg så heldig <3

 

Nå skal jeg vaske og fryse noen plommer klar til når jeg behøver dem.

Kommer nok til å ta en uke for å få opp drivhuset men hvem har det travelt?

 

 

Har du noen sommerprosjektet?

Har du drivhus?

Ønsker du deg drivhus?

 

Cu og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Oi, så mye som skjer hos deg! Det ser SÅ koselig ut med kiosken din synes jeg. Og fint det kommer folk forbi 🙂 Og så mye som vokser og gror og livet ditt er bare fint. OG det er mitt også søs <3 God klem <3

      1. Hei søs <3 Så deilig å høre at du har det bra, nå ble jeg glad <3 Kiosk er superbra for da får jeg skravla litt og det er avlastning for gitaristen 🙂 2 fluer i en smekk 🙂 Dagene er så fine, skikkelig fine <3 Stooor god klæm og kos deg med kvelden <3

      1. Tuuusen takk vennen min <3 <3 <3 Ja butikken ruller og går selv om det nesten ikke er folk som går forbi <3 Tipper den hadde gått ganske mye bedre i sentrum et sted liksom, men jeg storkoser meg 😀 Ha en nydelig kveld vakre deg <3

    2. Her var det i alle fall ikke noen grunn til å kjede seg 😀 Mange deler, men det er jo kjekt med puslespill. Spesielt de store med flere tusen brikker, sånn som du ser ut til å ha her 🙂
      Herlig å bli ropt inn til middag ja…den luksusen har jeg også for tiden. Det er en fantastisk følelse.
      Butikken din ser også skikkelig koselig ut….skulle nok likt å kommet dit og kikket ♥
      Sommerprosjektet her er litt malegreier på vinduskarmer og sånt. Og nei, vi har enda ikke kommet i gang. Vet ikke om det noen gang vil skje. Kanskje til høsten 🙂
      Kos deg med alt ditt, det ser fantastisk ut ♥ Klem ♥

      1. Hei på deg Eva <3 Ingen kveding her nei 🙂 Jeg elsker puslespill og det hjelper masse 🙂 Det jeg ikke liker er når man har satt en puslebrikker feil, håper ikke det skjer hahaha Jammen er vi to heldige som blir ropt inn til middag <3 Hva fikk du? Englebassen lagde focaccia som var stekt sammen med kylling og spinat, tomater og masse annet og en nydelig saus til, skikkelig digg 😀 Ååh så koselig å høre, hadde vært så kos med besøk av deg i minibutikken <3 Maleprosjekter er skikkelig vanskelige å starte på, når man bare starter går det unna 🙂 Høsten er jo en fin tid å male på 🙂 Tusen, tusen takk og ha en super kveld kjære du <3 god klæm <3

    3. måtte flire litt ,men det er rett ikke stress da går det ikke bra,bedre å bruke litt tid og ikke skru skruene fast med skrumaskin ,det gjorde vi og da sprakk 4 glass om vinteren ,en skal skru for hånd så glassene kan leve litt når det er temperaturforskjeller ute ,og å få nye glass tar mye mye lengre tid enn å få opp drivhuset,jeg har ventet på nye glass i 5 år nå:=)

      1. Heeei 😀 Takk for tips 🙂 Vi bruker bare det verktøyet som fulgte med og skrur alt for hånd. 5 år?! Du må være verdens mest tålmodige menneske. Gitaristen hadde klikka i vinkel om det tok mer enn ei uke eller to hahaha Ha en riktig så god natt kjære du og sov godt <3

    4. Gratulerer. Håper det går greit og at det ikke blir regn mens dere setter det opp. Det tar nok noen dager men bra at bruksansvisningen ikke var på japansk. Hva med forsikring på slike drivhus? Her er det mye som tyder på at drømmeland vil ha besøk av meg snart. Så jeg tror jeg kryper under dyna. Håper du sover godt i natt.

    5. Blir imponert når nokon klarer å sette ihop så mange deler uten problem:-)Slit med desse tegningane eg:-)Msunner deg godveret,Men livet er ikkje alltid rettferdig:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg