Dag 37

Kjære dagbok

 

Hvor mange dager kan man skrive etterhveandre: “I dag har jeg gjort ingenting” ?

Det er helt utrolig hvor lei man kan bli av en sofa.

Driver og snur meg hver gang jeg dovner bort i ene skinka, eneste hobbyen jeg har akkurat nå nesten.

 

Etter noe kjedelig kommer alltid noe gøy, sånn er det bare så snart kommer noe ubeskrivelig GØY.

Det må det jo bare. Eller det behøver ikke det, holder at alle dere og alle jeg kjenner og alle andre holder seg friske, det holder i massevis <3

Lett bedre i ryggen i dag men fortsatt i sofaleie og akkurat det begynner å tære litt på humøret, ikke mye men merkbart.

 

Well well hva har du gjort?

 

Er begynt å planlegge hver dag hva jeg skal i morgen og til nå har jeg ikke fått gjort noen av de tingene.

 

Våkner sikkert opp helt spretten i morgen uten ryggvondt og lista mi for i morgen er:

  1. Lage en kake til lørdag, fromarsjostekake uten ost
  2. plante noen frø ute (skulle det i dag også men ryggen tillot ikke det og det var flaks for det begynte å snø!)
  3. Lage låter og synge av vilden sky
  4. bade med masse såpe og skum og noen sjokokuler
  5. spørre gitaristen pent om han orker å hjelpe å få jorden rundt huset og oppi den lille plantekasse.(mase masse)
  6. drikke morgenkaffen ute på plattingen og høre på fuglekvitter
  7. åpne en ny pakke kjeks
  8. slå salto fordi jeg er så glad

neiforesten dropper den nummer 8 (er nemlig ikke dum)

Har foresten tegna litt i dag, nytt bilde, “Tidstyven”

Vi merker det nok alle sammen mer eller mindre. Alle sitter hjemme mens dager og uker svimer forbi og det kan nok vare en lang stund til. Men du, selv om du er hjemme kan du gjøre ting om du ikke har vondt i ryggen og må ligge på sofaen, masse små koselige ting eller lære deg noe nytt. På YouTube kan man lære det aller meste man bare kommer på 🙂 Hekle, strikke, snekre, synge, male, turne, skru bil, spille gitar, danse ballett, eller bare danse, spille sjakk, ja du skjønner nesten absolutt alt

Her er bildet mitt i alle fall:

Det tok sin tid, spesielt den klokka men ble fornøyd til sist. Skulle hatt litt mer skinn i den ettersom det skal være en gullklokke så må bare øve litt mer så får jeg det helt som jeg ser det inni hodet.

 

Har veldig lyst til å begynne på et stort oljemaleri til men det tillater ikke ryggen i alle fall så det får vente.

På tide med litt munngodt her nå

CU og tusen takk for besøket <3

 

2 kommentarer
    1. det var et festligt maleri :=) ikke godt med den ryggen altså,men det blir bedre,nå tok jeg et par smertestillande for foten min,såpass att jeg får en bedre natt i natt,kan være lurt det siden jeg skal reise 2 timer i morgen tidlig til sykehus og opperasjon :=) hadde venninnebesøk i dag,kaffe og sjokoladekjekt med bringebærfyll og så er jeg snart ferdig med en genser til lille snuppa som kom til verden 24 mars :=) men den er ikke passelig før til høsten igjen hi hi

    2. Artig fugl da!!!! Ja, du får ta det med ro der du er, og planlegge masse! Det er jo halve jobben det, å planlegge! Du kan jo trøste deg med at ikke så mange av oss får gjøre det vi har lyst til om dagen. Kjempekjedelig, men da får vi som deg, planlegge for bedre tider. Jeg vil så masse, men alle “ligger” jo stille og venter på bedre tider. Jeg forsøker å rydde litt, men når man kan rydde er det ikke så gøy akkurat. Mannen vasker huset, for her skal det visst males etterhvert. Jeg vet at jeg da må pusse vinduer etterpå, og det kan jo bli koselig i sola. Klem til deg og god bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg