Dag 1

Kjærs dagbok

Endelig noe koselig oppi elendigheta. Oppdaget akkurat at jeg har helt glemt av Jan Thomas og drømmeprinsen pga at det der med coronaviruset. Gjett noen skal kose seg nå eller 😀

Gjelder å fylle på med litt mer bra enn dårlig, så jeg kjøpte noen småting i dag for å oppveie det som ikke er så bra:

Etter jeg leste VG, tok jeg en rask kalkulasjon på hvor mye sjokolade jeg behøvde for å oppveie alt sånn at vektskåla ble riktig og i godlune…badevekta derimot er kanskje ikke helt enig men hvem bryr seg egentlig om det, ikke jeg 🙂

Håper det kommer noen gode nyheter i morgen. hadde vært greit liksom.

 

Well well life is life.

Det er jo egentlig dag 2 av covid-19 er i Norge men siden jeg blogger er jeg jo på etterskudd, siden de fleste bloggerne først må ta bilder av hele dagen før de kan blogge om den.

 

Har du hatt en bra dag?

Gjør du noe for å forberede deg?

 

Takk for besøket og velkommen igjen <3

 

 

6 kommentarer
    1. God kveld snuppa. Så myyye sjokolade. Nå fikk jeg lyst på det også. Korona kommer vel, men det er jo ikke stort vi kan gjøre med det. Vaske hender og se på TV, så går det fint. Klem 😁

    2. Ikke forberedt noe særlig, kjøpte en liten antibac i går. Bør kanskje hamstre litt mat snart. Hvis jeg må være inne i 14 dager 😮 Men foreløpig må jeg gå på jobb og oppføre meg som vanlig 🙂

    3. oi her var det sjokolade,mye mye mer enn det jeg kjøper i løpet av et helt år :=) har egentlig ikke spist sånn sjokolade på over et år nå,men kos deg du .
      Tenker ikke så mye på viruset nei,jeg tenker att får en det så får en det uansett eg,men klart jeg vasker jo hendene og besøker liksom ikke syke folk.I dag skal jeg til legen,ikke den kjekkeste timen,men jeg skal kose meg etterpå da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg