Jeg ble så flau

Hei alle sammen

Nå er jeg i Tromsø

Jeg liker å reise med fly, sånn skikkelig

Hjalp ikke mye at jeg hadde kjøpt ny stor koffert, jeg måtte ta den andre med likevel:

Vi dro til flyplassen, grisetidlig siden jeg har en tendens til å ikke finne frem, eller havne på feil

fremkomstmiddel så det ble endel tid å slå ihjel:

På vei inn i flyet skjedde det skikkelig flaue. Plutselig så jeg en som jeg har gått i klasse med for lenge siden.

Han har studio og band og vi har snakket litt på facebook om å dele en konsert  bandene våre kanskje

og vipps blacka den ene hjernecella ut og tok ferie, jeg klarte ikke huske hva han her, helt blankt....

så jeg tok på usynlighetskappa og sneik meg inn i flyet, kamuflert av englebassen.

Det gikk helt fint det, helt til han satte seg i setet rett bak meg (til høyre bak meg).

Englebassen skjønte jo sånn med en gang at når vi skulle av flyet i Tromsø

og ta kofferten fra bagasjehylla at usynlighetskappa ikke kom til å virke særlig..

Fyttiskjiten jeg tenkte sånn at det knaka hele veien på hva han het....

foruten et avbrudd da engelen lurte på om flyet kom til å styrte

så vi holdt hender sånn grisehardt i tilfelle.

Vel oppe i lufta oppdaget jeg at SAS har nix slike bokser med småsnop, tegnesaker og drikke !

De har gulrøtter og kjeks og svensk potetgull:

Jeg kunne daua på flekken og her klager folk på norwegian liksom. Jeg kan ikke forklare hvor glad jeg er at

vi booket norwegian tilbake, aldri mer SAS, i alle fall ikke før de har de flysnopboksene på plass igjen!

Jeg ble liksom flau med en gang jeg tenkte på det der at jeg ikke huska hva han klassekameraten het...

og så begynte jeg å grue meg skikkelig til vi skulle av flyet. Hvordan er det mulig å glemme noe slikt?!

Det er det flaueste som finnes nesten og jeg visste godt at å stå sånn sild-i tønne med noen nytter det nix

med usynlighetskappe....

Ikke før vi faktisk sto øye til øye, huska jeg det, snakk om flytur og jeg var så glad som i tralalalala Bare tenk den følelsen

å ha nix minne om hva en klassekammerat heter. DET er flaut det.

Alle som kjenner meg, vet at jeg bor for det meste på do, men nå skal du høre noe rart,

etter den 5-dagersdietten min har jeg vært på do 1 gang på sju dager, seff skjedde jeg det på

flyplassen:

Tok et bilde andre veien også:

Well fremme i Tromsø dro vi på et nydelig pizzasted og koste oss.

Dagen etter dro englebassen og jeg på shoppings, vi liker shoppings :)

Jeg fant en digg kjole og gikk for å prøve. Av en eller annen grunn hadde jeg tatt med meg 6 nummer for liten kjole

inn i prøverommet.

Snakk om svime, jeg satt fast som i en skrustikke, så jeg begynte å ringe englebassen...som ikke hadde lyden

på mobilen, fyttiskjiten. Jeg måtte stikke hodet ut av prøverommet og rope etter hjelp

Jeg er sånn størrelse 40, kjolen var i størrelse 34 og satt fast som superlim

jeg fikk panikkangst rett og slett

my GoD

Joggeskoene er digge, dritfornøyd:

og så ble det is

Siden jeg har bodd i Tromsø i 20 år, bestemte vi oss for buss hjem...bare at vi tok feil buss,

vi tok den som gikk til sentrum, motsatt vei av vi skulle

Såklart satte vi oss der det var god plass og såklart måtte vi flytte oss:

Engelen var himla imponert såklart og så hang vi litt out i Troms by:

Da vi kom hjem ble det feiring av pappsen og den største englebassen:

Historiene utover kvelden skal jeg skåne dere for ellers havner i på fremsiden av VG hehehe

Well nå er det litt frokost og kos med familien <3

Pleier du å ta på usynlighetskappa?

CU myyye å gjøre såklart <3

fruensvilje

02.07.2017 kl.12:27

he he ,det er ikke kjedelig å reise med deg skjønner eg for det er liv uansett sånn jeg forstår.Jeg glemmer ofte navn,det er jeg kjent for ) så om jeg treffer noen og ikke husker navn,ja da later jeg som om att jeg husker hi hi ,det bruker å gå bra det

02.07.2017 kl.21:19

fruensvilje: Ja der har du et poeng :)Er du ? :D Litt kjipt å være glad for at det er flere som ikke husker navn men nå var det bare så bra at jeg ikke er en sjeldenhet ;) <3

spisogspar

02.07.2017 kl.15:34

Ja alltid flaut å glemme navn på folk man kjenner :D Godt du kom på det tilslutt! :))

02.07.2017 kl.21:18

spisogspar: Ja så himla flaut at jeg ikke finner ord nesten. Ja du kan tro jeg var glad da jeg kom på det :D <3

Min matgale verden

02.07.2017 kl.19:19

Hehe, litt av en tur og opplevelser. Ikke gøy å glemme navn nei, og begynner man å tenke blir det jo helt blankt, hehe Kos deg videre. kelm

02.07.2017 kl.21:14

Min matgale verden: Uff ja det der var helt fælt. Jeg eier ikke hukommelse hehe tusen takk og ha en nydelig kveld kjære du <3 stor god klæm :)

dvergpinschere i mitt hjerte

02.07.2017 kl.19:23

Jeg glemmer ofte navn og personer..og har ikke noe vansker med å si: Beklager..men hvor har jeg deg fra? for jeg har jo sittet i en resepsjon, og da ser man mange folk..Du er nok ikke alene om det..å ikke huske navn..og du...greit du har fastet og sånn..men str 34!! hihihih Syns jeg ser deg! Du er herlig du!!! hihihih..kos deg i nord!

02.07.2017 kl.21:13

dvergpinschere i mitt hjerte: Enda godt at det ikke bare er meg :) endel folk kan man bruke den der: hvor har jeg deg fra men ikke slike man har gått på skole med i et helt år hehehe De kjolen var ille liten :) Tuuusen takk og stor god klæm <3

Helge

03.07.2017 kl.07:35

Bra hjemtur det der. Norwegian er norwegian har gode og dårlige dager som alle. Å komme på feil buss var ei blemme men det er slikt som kan skje, tross alt ikke så ofte man kjører buss i Tromsø.

Ha en fin dag.

04.07.2017 kl.09:58

Helge: Norwegian har helt sikkert slike kids-bokser og da blir det aldri mer sas for min del :) Ja det har du rett i :) Ha en fin dag du også :D

cuskima

07.07.2017 kl.17:20

spørs hvem eg møter,men noen ganger tar eg på usynlighetskappe...og det fønker....:D eg er halvblind så eg har god *unnskyldning* eg ser jo ofte ikkje dem eg SKAL se engang :D